Senil

Men gud! Jag har en blogg ju. Det hade jag helt glömt bort... Tror jag börjar bli senil.

Eftersom konserten varken Tyskland eller Sverige blir av så ska jag ha hyllningsdagar de datumen! På söndag ska jag träffa Atto och Eve, som jag skulle ner till Dortmund med. De vill försöka få mitt hår att se ut som Bills. Tveksamt? Ja... Men men vi skulle åkt ner till Dortmund i söndags och då ska vi bannemej vara tillsammans på söndag.

Kommer bli kul att se hur många flaskor hårsprej som kommer få mitt tjocka hår att stå sådär.
Kan ju tillägga att mitt hår inte är lika långt som på bilden, utan jag bara luras... Klippte av allt slitet och då blev det ungefär till axlarna. Men extensions med clips är min nya kärlek.


Kommentarer
Postat av: ali baba

undrar hur jag skulle se ut med bill-längd i håret.

2008-03-29 @ 00:04:51
Postat av: Eve

Haha yeay! imorrn får vi se om det funkar ;)

2008-03-29 @ 20:13:06
URL: http://evelaina.blogg.se
Postat av: Anonym

Fortsätt blogga, och SNÄLLA fixa den där frillan!

2008-04-05 @ 22:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0