Måndag

Idag är det måndag! Det betyder att på lördag stod jag på första gången i mitt liv på en scen och sjöng. Både Sanna och Atto filmade så jag får förhoppningsvis videona senare ikväll. Atto satt rätt långt bak så man ser inte så bra, men Sanna satt framför mig så jag hoppas hon fått bra bild på det!

På genrepet gick det verkligen åt fanders... Jag skakar verkligen aldrig i händerna, men jag var så nervös att jag inte kunde sjunga ordentligt och hela jag skakade så mycket att en av musiklärarna fick hålla i mig. Japp, en liten fegis är jag nog! Trodde verkligen att jag skulle backa i sista sekunden och inte göra det.

Men när jag gick upp där på scen så kände jag ändå, fast jag var riktigt nervös, typ ett inre lugn.

Uppdaterar KANSKE senare när jag får videona. Om jag vågar!

Kommentarer
Postat av: Pipi

Pipi Vill se ! :)

2008-03-17 @ 21:11:58
URL: http://sorax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0