Donnerstag Abend

Nu sitter jag här och sjunger för fullt och övar inför lördag! Vi får se om jag vågar lägga upp det på bloggen sen, perfektionist som jag är så kommer jag säkert tycka att det gick jättedåligt även om jag ändå vet att det kommer gå bra. Tror jag. Eller? :|

Nu är det bara 17 dagar kvar tills vi åker till Dortmund och tittar på Tokio Hotel Live in Concert! Längtar obeskrivligt mycket. Inte bara för att jag ska få se dem live för första gången i deras hemland, men för att jag kommer ha så grymt kul med dem jag åker ner med. Vi stannar där i 4 dagar och ska försöka hitta Dortmunds Nattliv. Tvivlar på att det existerar haha, men we'll MAKE it a party. ;)

Den första konserten någonsin jag var på var egentligen inte en konsert, utan Tiger Lou's spelning på Debaser i september 2006. Det var verkligen underbart. Här är ett klipp från den spelningen. Blir helt nostalgisk när jag tittar på den.


Kommentarer
Postat av: Pipi

Hoppas det gick bra igår med sången Mimi !

2008-03-16 @ 12:57:52
URL: http://sorax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0