Debuten

Har tänkt lite och jag bestämmer mig nog för att lägga upp videon från i lördags ändå! Som sagt är jag världens perfektionist, så jag är väl inte helt nöjd, men med tanke på att det var min första gång ever på scen så tycker jag att jag ändå gjorde rätt hyfsat ifrån mig!

På slutet låter det lite flummigt för dem spelade fel, så jag tvekade lite. Men som Sherry sa till mig innan: det är bättre att du sjunger och det kanske råkar bli fel eller falskt än att du inte sjungar alls och bara är tyst, då blir det mer pinsamt. True that my friend!

Ni får se det Atto filmade för det är bättre ljud på den, men eftersom det var så långt borta så bjuder jag på två bilder från det Sanna filmade. Ser lite plufsig ut kanske haha, men det är för att jag hade en riktigt lös tröja på mig.


405463-23

Här är videon!



Eftersom jag ändå har ett par läsare som hänger med mig skulle det vara jättekul för mig om ni kunde kommentera till detta inlägg ändå. Skulle uppskatta det enormt mycket.

Kommentarer
Postat av: Pipi

Jättebra Mimi! Du är så duktig så !!! ♥

2008-03-18 @ 22:32:24
URL: http://sorax.blogg.se
Postat av: M

i'm amazed. Thank you :)

2008-03-18 @ 22:44:47
Postat av: Eve

Jag är värsta imponerad! Vadå rätt hyfsat!? Det var ju skitbra!! Du måste fixa myspace :)

2008-03-20 @ 19:27:49
URL: http://evelaina.blogg.se
Postat av: ali baba

kan inte förstå att du var blyg o inte sjöng de tre åren jag gick i skolan med dig. grymt bra.

2008-03-22 @ 21:24:41
Postat av: Cici

Försökte kommentera häromdagen men det gick faktiskt inte ;( Prövar igen hära..

Underbart hun

2008-03-24 @ 12:47:28
Postat av: Cici

MEN FAN. NU KOM BARA HALVA KOMMENTAREN. JAG ÄLSKAR DIN DEBUT. PUSSPUSSPUSS FRÅN DIN FLICKVÄN. hahah

2008-03-24 @ 12:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0