3 dagar kvar till minidebut

Jag kan inte fatta det. Om 3 dagar står jag på en scen och ska SJUNGA inför folk. För första gången. Jag som är så himla blyg när det gäller det. Är rädd att allt kommer gå åt helvete, men lyckligtvis kommer mina kära kusin vara där som mentalt stöd!

3 DAGAR! Aaaah! Kommer säkert bli så nervös att jag får mega handsvett och mikrofonen glider ur händerna.

 Bjuder på en bild på mig och Kusin Vitamin! Och NEJ jag är absolut inte sådär brun. Det där var efter två veckors semestrande i Södra Frankrike. Nu är jag lika blek som ett vitt A4, ungefär =)

Niinen

Oh, och just det. Hennes arm är inte sådär brun, för er som blir förbryllade... Det är en tjej som är bortklippt ur bild. Muahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0