I'm back bb's!

Tjabba! Här är jag, back and ready för nya tag!

Tröttnade så enormt på att blogga där, det kändes så meningslöst på något sätt.
Men jag tror jag måste bli bättre på att bjuda på mig själv och tja... Då passar bloggen bra till det. :)

Nu ska jag strax iväg och jobba. De behöver hjälp på min kompis pappas restaurang och då är jag självklart på plats. Det är några greker som har bokat ikväll och det kommer vara mycket ungdomar eftersom det är en 18 års fest, till skillnad från när jag jobbade igår då det var 40 års fest. Det blir säkert mycket att göra, men jag tror det blir kul ändå. Grekisk musik är ju helt underbar, så det hoppas man att det blir mycket av!

Nu ska jag skicka in en utvärdering innan jag hoppar in i duschen. Det är nämligen så att jag varit ordförande i en av skolans elevorganisationer (vi har rätt många på skolan och alla är aktiva) som heter Hjärter Ess och är skolans kamratstödjar grupp.... Hur som helst, det är en lång utvärdering jag har gjort men glömde totalt bort att skicka in den igår! Så det ska jag ta itu med...

Igår påminde Mimmi mig också om att det är 6 veckor kvar till studenten! AAHHH! Har ni hört något sjukare? Jag får stress-ångest. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0